W ramach projektu wykonano nową nawierzchnię asfaltową na dł. 370m. Celem projektu była poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej dla polepszenia dostępności lokalnej społeczności do instytucji świadczących usługi publiczne w zakresie zdrowia, bezpieczeństwa, edukacji, opieki, administracji (POZ, Straż Pożarna, Policja, szkoła, przedszkole, urząd gminy) oraz pozostałych obiektów użyteczności publicznej (m.in. obiekty kultu religijnego, biblioteka i GOK). Remont zrealizowano w okresie 28.04.-29.05.2023 r.
Jednostka Ochotniczej Straży Pożarnej w Uściu Gorlickim stała się właścicielem nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach konkursu „Małopolskie OSP 2022”- część B, zgodnie z Umową Nr II/222/RO/2397/22 z dnia 21.07.2022. Łączna wartość zadania to 934.800,00 zł, w tym z budżetu Województwa Małopolskiego 40.000,00 zł.